Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 8 View Live

Zia

Folytatván utunkat Ziába mentünk. Ez egy tündéri kis falu a Dikeosz hegyen, ahová néhány hajmeresztő kanyar megtétele után értünk. Olyan mint egy bazár. Itt szinte minden házban üzlet található. Egy...

Antimachia

A következő megálló Antimachia volt. A 400 éves “finom malom” (már nem működik) szomszédságában megtekintettük az 1907-ben épült lakóházat, mely egy földbirtokosé volt, ma múzeum (belépő: 1 Euró/fő)....

Kardaména

Kardaménában csak megáltunk egy fél órácskára, itt semmi szervezett program nem volt. Mindenki oda ment ahová akart. Mi lesétáltunk a tengerpartra, majd a hófehér házak között visszasétáltunk egy...

Kefalos

Kefalos felé haladva a sziget legkeskenyebb részén vezetett utunk. Nagyon klassz volt, hogy akár jobbra, akár balra néztem, mindenhol lehetett látni a tengert. Kefalos város feletti dombon áll egy...

Keftedesz

Buszunk levitt a tengerpartra, ahol szabadprogram következett. Itt fürdésre is volt lehetőség. A part ugyan aprókavicsos, de a víz kristálytiszta és hullámoktól mentes volt. Mi azért inkább betértünk a...

Búcsú Jorgosztól

Június 26-án vasárnap elég sokáig lustálkodtunk, majd a reggeli után elindultunk a tengerpartra fürödni. Ezt a napot kizárólag a pancsolásra és napfürdőzésre szántuk. A szállodánktól kicsit távolabb...

Utolsó nap

Elérkezett az utolsó nap. Reggeli után összecsomagoltam, de a fürdőruhákat még nem, ugyanis a busz amely kivitt a reptérre csak este 19.00-ra jött értünk. A szobánkat ráértünk elhagyni délutánig, de mi...

Reptéri kaland

Már hazai idő szerint 22.50-kor landoltunk a Ferihegyi reptéren. Na itt megint probléma volt. (Engem ugyan nem nagyon érdekelt, mert nagy baj már nem lehetett). Miután beszálltunk a terminálhoz vivő...